sâmbătă, 20 aprilie 2024, Tivadar
hu ro
Structura organizatorică >
Casa de cultură >
ALEGE LOCALE EP 2024 >
Conducerea comunei >

 
2017. 06. 23.
1.      Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Consiliul local si aparatului de specialitate al primarul :
-       Constituţia României, republicată;
-       Legea nr.215/2001 a administraţiei publice locale, republicată;
-       Legea nr.7/2004, republicată, privind Codul de Conduită a funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
-       Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
-       Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică;
-       Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
-       Regulamentele de organizare si functionare ;

2.      Structura organizatorica a autoritaţii publice, atributiile consiliului local, ale primarului, viceprimarului, secretarului şi ale structurilor functionale, programul de functionare, programul audientelor;
 
3.      Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii si ale funcţionarilor responsabili cu difuzarea informatiile de interes public;

4.      Coordonatele de contact ale: comunei Sântimbru / Primăriei comunei Sântimbru / Consiliului Local al comunei Sântimbru, respectiv: denumirea, sediul, numere de telefon şi fax, adrese de e-mail si adresa paginii de web;

5.      Sursele financiare, bugetul , bilanţul contabil, taxele si impozitele locale;

6.      Programe si strategii proprii;

7.      Lista cuprinzand documentele de interes public;

8.      Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, prin aparatul de specialitate al Primarului comunei Sântimbru, care se excepteaza de la liberul acces la informatiile de interes public potrivit legii, sau altele decat cele puse la dispozitie din oficiu si care se comunica in conditiile art. 7 din Legea nr. 544/2001;

9.      Modalitatile de contestare a deciziilor autorităţii administraţiei publice locale, în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
< Înapoi